Sidor

torsdag 24 november 2016

Hello..

...folks..
Så nu är vi alldeles snart inne i advent.
Jösses vad tiden går snabbt.
Imorgon drar Black Friday igång och många butiker och kedjor har bra rabatter.
Perfekt för julhandel och shopping.

Jag myser hemma. 
Tända ljus och mängder med lampor högt och lågt överallt. 
Härlig årstid. 
Då man får mysa till det lite extra med kuddar, plädar.
Gillar att förnya och ändra.

Inte många dagar kvar till jul.
Härligt..men också skrämmande..
Men som sagt Black Friday..och i flera butiker dras det igång Black Weekend. 
Inte bara fredag. Utan hela helgen.
Skönt har man några dagar på sig att shoppa loss.

Och nu kör  https://www.thesofastore.se  Black Weekend.
Passa på att fynda inredning till riktigt bra priser hela helgen. 
15 % på soffor/fåtöljer
20 % på mattor
10% på soffbord
20% på lampor
15 % på tavlor/kuddar
Rabatt dras av automatiskt.

Så mycket snyggt som finns.
Klicka runt och kika, och passa på.
Tips från mitt hem kommer här.

Snart dags att knyta sig.
Kram på Er.
Glöm inte att kramas..Kramis från mig.❤️

Allt snyggt, eller härligt hos mig.
Svenskt mor..mums vid.
 
 

Från The Sofa Store.
 


Julmys hos mig. Enkelt och rent.
 

 

Sitter med ett gäng foton, alltid pappersfoton.
Gammaldags..japp men så kul. Sån är jag.
Självklart för mig. Sorterar och plockar ut.
Enkelt smidigt från Framkalla appen.
Så härligt när grabbarna ser detta i framtiden.☺️😍
 

Många doftljus hos mig. Ger lugn och ro.
Nu läggdags.
 
 
Kram kram puss puss 💕
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar