Sidor

måndag 14 november 2016

Hej..

..alla glada.
Oj vilken respons jag fått för reportaget i Leva & Bo.
Tack så mycket. Bugar niger och tackar för fulla muggar.
Tack för mail, sms, mess på Fb och Instagram.
Är jättenöjd över dom fina bilderna och samarbetet med tidningen och gulliga Cecilia och Emma som var här och plåtade.
Me happy. 
Glöm nu inte köp ett ex av Leva & Bo. 
Sveriges mest lästa inredningstidning.
Finns på nätet också. Gratis.

Jag väntar på min lunch dejt...Sixten. 
En riktig goding. 
Fullt ös..tydligen enligt hans mamma Emma som givetvis kommer också.
Ska bli mysigt att träffa honom igen.
En tur på stan. Tänkte handla lite blommor.
Försöka få det lite mer adventsfint hemma.
Är ju inte så mycket för att pynta. 
Men lite blommor, mossa och ljus är lagom.
Några stjärnor som hänger i nått fönster räcker gott och väl.
Annat var det förr.
När barnen var små. Oj så mycket vi hade framme. 
För att inte tala om den stora kungsgranen som tog plats. Maffig sådan. 
Men vilket elände när barrhögen skulle ner sedan. Nä..lagom är bäst.
Nu har jag en grantopp i en stor glasvas. 
Inte just nu men hade förra året och kommer ha samma i år.
Med koppartråd runt om som lyser upp.
Stämningsfullt och fint.
Blir så fint så.

Annars sjunger vi i kören för fullt.
Massa sång.
Inte många veckor kvar nu till våra julkonserter.
Träning står på agendan i veckan också.
Kroppslig träning.

Erik äldsta sonen sitter nu på planet till LA för att besöka lillplutten Edvin.
Så kul dom kommer ha mina busfrön.
Mysigt.
Nu måste jag fixa iordning mig för Emma och Sixten kommer närsomhelst.

Glöm nu inte att kramas lite extra idag.
Det är ju iallafall måndag.
En riktigt puss och kram dag.
Ha det bäst ❤️

 

Nu ligger fina tjocka pläden i färg silver på sängen. Myyysig. Tack Hanna för denna leverans.
Som ni kanske förstått älskar jag doftljus. 
Har tänt ljus från WoodWick 
 

Lite stolt får man väl ändå vara när man är med i inredningstidning. 
Jag har varit med tidigare. Sjunde gången nu.
 

 

 

 

Super tack till dessa godingar som var här under en heldag. Cecilia och Emma. Texten har Tina skrivit. Blev jättebra.
 

Och så här kul hade vi..härliga brudar.
 

Har varit sjuk fram och tillbaka men i lördags var jag piggelin igen. Träffa denna sköna pingla.
Min goa vän Maria.
 

Klar för utgång..blev en rolig kväll. Riktigt kul.
 

Ha en underbar dag nu. Kramis.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar