Sidor

torsdag 13 oktober 2016

Hello..

..jag igen.
Vem annars här på min blogg...hmm. Smile.
Dagarna knallar..jag likaså.
Oja. 
Tagit en långpromenad idag tidigt.
Tidigt för att vara mig.
Tvättat..ja fixat med mycket. Massor.

Först Nu kan jag varva ner.
En kopp te och ett inlägg här.

Har skrivit till sonen Edvin borta i Kalifornien. 
Nio timmar efter. 
Så nu har väl han absolut vaknat och packat sin väska och kanske till och med på väg till skolan.
Hoppas jag.
Upp o hoppa..
Åh..tänk vad jag tycker detta är så viktigt.
Han är så värd detta. Min son. 
Du är värd denna resa. Så mycket.
Som vi kämpade med visum och det ena och det andra..jösses..åå..
Nu är han där. Och jag kan koppla av.
På riktigt.

Och Erik min äldsta. 
Så underbara pojkar.
Underbara barn.
Och Dom som inte står upp för sina barn....förstår jag mig inte på.
Jag skulle alla dagar, timmar i veckan göra allt för dom.
Hjälpa, finnas till hands. 
Alltid. För evigt.
Och Har verkligen gjort det. 
Dom vet.
Jag vet.
Mina hjärtan.

När man skiljer sig..skiljer man sig inte från sina barn.
Vi har skapat dom. 
Och ska alltid Alltid ! finnas där för dom.
Finns inga ursäkter.

Jag kan ha öppnat mig lite För mycket här tidigare. 
Vid vissa tillfällen, inlägg.
Men av all rätt.
Dom som vet Vet.
Och jag lämnar ämnet. 
För denna gång.
Nästa gång kanhända jag blir vassare.
För nu är snart bägaren full...

Höst för mig är mys.
Tända ljus.
Massa mojs gojs.
Godis...mat.

Mitt favoritgodis kommer från 

Lyxigt, gott. 
Och nya smaker från år till år.
Från säsong till säsong.

Likaså te. 
Jamen..hallå.
Här ser ni en te-fantast. 
Nummer Ett.
Det sprutar te ur öronen snart.
Det sägs att man består av 60 procent av vatten i kroppen. Oja...
Men jag består nog av...50 procent te..
Haha..
Vi har alla våra laster.
Är det inte värre än så tycker jag det är okey.
Faktiskt.

Njut nu av denna sköna höstdag/kväll.
Glöm inte pussa och krama varann lite extra idag.
Det är ju ändå oktober och en fin torsdag.
Finns Alltid en orsak till det lite extra. 
Oavsett en dag mitt på veckan..eller en lördag.
Alla dagar ska avnjutas på bästa sätt.
Och bara Du vet hur Du vill ha det. 
Och hur Du vill göra Din dag extra.
Massa kramar från mig ❤️
 

Här beställer du enklast adventskalendern från 
 

Lovar..ska inte ta alla på en gång.
En om dagen..precis som när man var liten.
 

 

 

Kusmi tea bäst av allt.

Även om det är höst på balkong och uteplats tänder jag ljus, lyktor och min Fatboy lampa varje kväll..nästan.
 
 
Hoppas mina balkonglådor med växter som ska tåla kyla står sig länge.
 

Vet inte när jag måste plocka in den här. Står i en betongkruka..stor variant nu.
Nån som vet?
 

Galet suddig bild..men men..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar