Sidor

måndag 26 september 2016

Men..

..hej. 
Äntligen får jag tid, tar mig tid att skriva.
Ibland är det lite fullt upp. Sorry.
Bättre sent än aldrig.
Har hänt en hel del sen sist.
Får berätta lite pö om pö.
Nyfikna?
Det får ni vara...hi..

Men i det stora hela så..varit med mina mysiga vänner Pia och Mia på en trevlig resa. 
Systrarna bus och jag den lugna sansade vännen till tjejerna. 
Vilken tur att dom har mig.
Ha..skoja.
Nej vi är nog lika spralliga alla tre.
Absolut.

Vi har alltid lika kul. 
Känner varann så väl. 
Skrattar, gråter, pratar, tjattrar, vilar, slappar, festar..
Vi är som bra vänner ska vara.
Och nu blev det en härlig resa till Stockholm.
Självklart lite shopping.
Vätskepausar. God mat. 
Bubbel och givetvis en tur till Riche.

Mängder med folk som alltid.
Oavsett var man går nånstans kvällstid framförallt en lördagkväll i Stockholm så är det knappt att man kommer in på de olika ställena.
Så var det i lördags.
Alla skulle ut. Självklart. 
Samtidigt som vi...naturligtvis.

Roligt hade vi iallafall.
Sent blev det. Trötta var vi.
Borta bra men hemma bäst.

Jag är så otroligt hemmakär. 
Och är stolt över det.
Finns inget bättre när man öppnar dörren hem. 
Kastar in grejerna, väskor..shoppingpåsarna.
Tänder upp några ljus och sätter på en kopp te.
Mysigt.
Av med alla kläder in i duschen och på med morgonrock.
Hmm..me like.
Trivs.

Och denna årstid. Underbart.
Vilka dagar vi har haft.
I Stockholm satt vi på uteserveringar med tunna kläder. Sent.
Slutet av september. Fantastiskt ändå.
Håller ni med?

Idag har jag besökt min mor och far. 
Tagit en runda.
Sedan suttit och skrivit text inför reportaget om min lägenhet och mig som nu kommer i en tidning..nära Dig...snart.
Ni vet när det plåtades i min lägenhet tidigt i somras.
Fantastiska fina bilder.
Kommer bli så roligt att få vara med och dela med mig av mina inredningstips och bilder från mitt hem.

Återkommer givetvis när tidningen är i butiken. 
Och Vilken tidningen.
Nyfikna nu igen?
Jag håller Er på halster...hihi.
Spännande.

Edvin, min yngsta har ringt från USA, Kalifornien. Han har det så bra.
Nu kan jag koppla av. Verkligen. På riktigt.
Känns så skönt att han är där. Hans önskan. 
Som han har längtat och nu är han där.

Nu har jag tänt upp överallt. 
Ska fixa mig en kopp te...igen. 
Några koppar om dagen är bra för magen.

Bilderna jag lägger upp är inte av bästa kvalitet.
Så kan det bli med en skakig telefon.
Jaja..ni får köpa det.
Mycket kärlek och fniss bakom bilderna iallafall..eller framför kanske.. hmm.

Ha en underbar fredagkväll.
Krama om varann extra. 
Ta hand om dom du gillar, alltid. 
Och glöm inte att visa.
Massa kramar från mig ❤️

 

Promenad denna sköna höstdag.
Bästa årstiden.
 

Pinsamt dåliga bilder..
Vem bryr sig. 
Huvudsaken Vi vet hur härligt vi haft det. Har det.
Tusen tack älskade Pia och Mia. Love you ❤️
 
 

Många pussar blir det med systrarna. Goa vänner.
 

Oops..fick in skärpan..jippi..fika på Wienercafet.
 

Många steg man trampar från butik till nästa butik.
Rena träningen. Bara bra att röra på sig.
 

 

Hemma igen. Fantastiskt solnedgång från min uteplats.
 

Tack..för rosen..blink. "Du" vet...

Ha det gott alla. Kram. Hörs snart igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar