Sidor

lördag 13 augusti 2016

Längesen...

..sist. Bättre sent än aldrig.
Haft lite fullt upp.
Ja ingen ursäkt att inte uppdatera här.
Ser att Ni är flitiga att gå in och kika..så duktiga Ni är.
Skoja. 
Men på allvar. 
Vid några dagar har jag haft mellan 5-7000 som varit nyfiken på mitt bloggande. 
Otroligt. Lilla jag.
Stolt och glad. Tacksam. 
Så nu skärpning.
Lovar vara mer flitig.

Denna vecka har jag varit på liten semestertripp.
Supertrevligt.
Tusen tack F. 
F som i fina vännen. 
Fantastiskt kompis.
Festligt kul har det varit iallafall.
Och Fint väder var det hela tiden.

Igår träffade jag upp några vänner och idag smäller det.
Haha..nä då. 
Men partaj med brudar.
Dags att börja duka och göra iordning.
Bubblet är på kylning och jag har koll på det mesta.
Fint väder ute och solen är framme.
Och jag mår bra.
Perfekt.
Kan inte bli bättre.

Bjuder på lite blandade bilder från..ja ni får se..

Puss och kram..och glöm nu inte att krama varann lite extra. Det är ju trots allt lördag.❤️
 

Stockholms skärgård. Vackert.
 

 

Massa mat mums.
 

Nån sliskig rosa.."smoothie". Gott. 
Säkert var det nåt riktigt nyttigt i den..hihi.
 

Oj..titta jag har skor på mig! Förvånad? Vet inte.
 

Jag kör den säkra posen.."kissenödiga" posen ni vet.
Funkar alltid.

Solsken och härligt. På med solbrillorna.
Nu dags att göra iordning inför festligheterna ikväll.
Hejsvejs.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar