Sidor

fredag 8 juli 2016

Har..

...svårt att sova..vill så gärna skriva av mig. 
Måste.
Återigen har någon som stått mig nära gjort sagt saker jag har svårt att ta till och smälta.
Varför..?
Funderar innan jag kan blunda varför?
Är öppen och vill verkligen skriva.

Jag har kämpat strävat, fixat, jobbat för ...ja inte bara för min del utan mina kära, våra älskade.
Så får jag bara ..just nu saknar jag ord att skriva.
Tar stopp.
Jag tar stopp. Tvärstopp.

Nu åter igen..som jag skrev i december..nu är det nog med Allt. Allt..!
Låt mig vara. Inget kan knäcka mig. 
Varken ord eller handlingar.

Jag lovar jag är så stark.
Bamse stark. Stark som en björn.
Inget någonsin kommer bryta ner mig.

Nu är det nog.
Sluta med Allt.
...Du vet att inget biter på mig längre.

Lämnar detta nu. 
Med en enkel men stark text...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar