Sidor

fredag 17 juni 2016

Hello..

...alla glada. Hoppas ni har det bra.
Fredag och allting.
Känns som åska i luften här. Varmt och kvalmigt.

Känner mig piggelin redan. Bra mycket bättre.
Kan jag inte säga att jag gjorde förra fredagen direkt.
Phu..vilken resa.
Fått medicin så snart är jag som vanligt igen.

Fixat lite hemma sedan jag landade i min lägenhet i onsdags kväll.

Satt upp en superfin lampa från By Rydéns. 
Görs sig jättefint i min dressingroom hörna.
Tyckt det varit lite mörkt just där man ska klä sig.
Och tänkt jag vill ha en vägghängd lampa som lyser upp kläderna snyggt.
När den sitter på väggen känns rummet större.
Blev kanonbra. Så nöjd.

Lampan kommer ifrån 
Läcker med "leder" man kan ställa in precis hur man vill. Dra ut eller in. 

Nu har ni möjligheter att ta del i The Sofa Stores erbjudande.

Använd rabattkoderna Lampor10, Mattor10 & Soffbord10 så får du 10% 
rabatt på rean & hela matt-, soffbords- och lampsortimentet hos The Sofa Store

 

 


 

Gårdagens middag med yngsta sonen och hans kompis. Enkelt, snabbt och dundergott.
Kryddstarka korvar, krossade tomater, buljong, oregano, timjan och fetaost till pasta. Mums.
 

Igår blev vi äntligen klara med..ja egentligen allt kring hans studier till USA. Om han var glad..? 
Oj slog volter.
Har tagit sin tid kan jag säga att fixa Visum, bank..försäkringar ja rubbet. Mycket att tänka på.
Vi har verkligen kämpat på.
Och igår boka vi tid till Amerikanska Ambassaden dessutom. 
Så glad för Edvins skull. Edvin glad..mamma glad.
Nu ska vi "bara" betala in för studierna i 1 år också.
Inte gratis.
Men det är han självklart värd min lille plutt...stora plutt..hihi.
 

Hann med en fika på stan med fina Pia igår också. Efter 5 dagar på sjukhus så kändes det väldigt skönt.
Nöjd och glad.
En varm eftermiddag här i stan.
Puss och kram från mig. Håll om varann lite extra idag..det är ju faktiskt fredag...❤️
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar