Sidor

söndag 22 maj 2016

Söndag..

..och en relaxdag. Ganska åtminstone.
Tvättar..har tagit en promenad i rask takt. 
Snart en lång cykeltur med kaffestopp hos mor och far.
Kan inte bli bättre.
Älskar söndagar. Ett lugn infaller sig hos mig..i min lägenhet. Fullständigt.
Helt fullkomligt älskar denna dag.
Inga måsten. Tyst stilla. 
Träffat mina nära och kära..som så ofta denna helg.
Som alltid. I mån om tid och ork.
Men ni alla förgyller min vardag och gör mig glad.
Tack för att ni finns i mitt liv.
Ingen nämnd ingen glömd.

Ingen son som bor hos mig denna helg.
Nix. Erik är i London och hälsar på sin tjej.
Edvin grejar med sitt.
Fullt upp med alla bestyr angående resa och studier inför hösten då han ska läsa i Kalifornien USA ett helt år.
Om jag kommer längta. Får tårar i ögonen och det gör ont i magen redan nu...
Kommer bli så roligt för honom.

Lyssnade på bästa kören "min" kör. Zarakören i fredags.
Sen träffade upp söta Marianne.
Fina vän.
Självklart stötte vi på flera vi kände. Fullt ös och superkul. Marianne , Sara, Carina..mfl mfl,
Blev en ganska sen kväll..host host.

Igår starta jag med en powerwalk sedan efter det..en regäl migrän. Aj. Var tvungen att lägga mig en stund.
Hade en vän här på kvällen. Regn och grått. 
Men vad spela det för roll när man får vara inne och tända ljus.
Hur mysigt som helst.

Ja denna vecka har varit hektiskt på många vis.
Har inte kunnat träna så mycket som jag velat. Får ta igen det nu. Ny vecka nya möjligheter.
Och som ni vet ska jag tala om var och när mitt inredningsrepotage kommer ut.
Spännande..tycker jag iallafall.

Puss på Er. Och som alltid..krama varann lite extra idag. Det är ju iallafall söndag.❤️
 

En mulen dag..men ibland tittar solen fram.
Är riktigt nöjd med min kalkfärg från 
Bäddset och överkast från

Målning Kattis Palmnäs.
 

Balance..handgjorda armband från 
 
 
Älskade duktiga kör. Till hösten är jag med igen.
 

Mingelbilder med körmedlemmar och andra..busiga glada människor.

Nu en cykeltur. Ses och hörs 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar