Sidor

måndag 11 april 2016

Ny...

...lackade innerdörrar och ny lackade köksluckor..och idag markis på plats..

Hmm..trivs. Jaaa.
Har blivit...Är så bra.

Balkongen/altan för den är så pass stor så jag får plats med soffa bord fåtöljer är som ett extra rum. 
Så altan med lärkträ på golv.
Och tänk vad markis gör mycket. 
Mysigt.

Sitter just nu efter kalas och fika, firat vår härliga Edvin som fyllt 17 år, som sagt sitter nu med solnedgång framför mig och markis nerdragen.

Mitt i allt kalasfirande kom dessutom målaren in med krispigt vita innerdörrar. 
Så nu är allt verkligen på plats.
Jag vill ha fräscht snyggt nylackat och känna doft av nymålat..helst varje dag. Hmmm..

Nytt är på gång..såklart.
Vill förändra ständigt.
Ni får se när det är dags. Det kommer.
Förändrar ständigt. Mitt intresse.
Kommer alltid vara.

Annars måste jag ändå få säga att jag har..så himla bra.
Kaklat nytt badrum med golvvärme, nya golv..allt målat från topp till tå..målat lackat..och idag markis och nya innerdörrar.
Ja..jag trivs som ni hör.

Kök fixat..dimmer och nya vita eluttag överallt.
Sånt som inte kanske alla ser..
Men jag känner och tycker är viktigt.
Detaljer som gör mycket.
Varenda kudde och vas är noga utplacerade..sån är jag.

Klockan är 20.30 och jag sitter med pläd om mig ute.
Ska strax ta mig mitt obligatoriska kvällste..och njuta av denna härliga dag. 
Fylld av kalas och pussar på min son Edvin. Kaffe och kakor med mina fina föräldrar.
Solen kvällen...och doften av nymålat..
Puss o kram. Njut av våren och ta vara på varann.❤️


Mys hos mig.








Min "lille" kille Edvin 17 år. Älskar dig så mycket.❤️...men sluta att väx...får stå på tå..hihi. Puss

2 kommentarer: