Sidor

fredag 29 januari 2016

Jag..

..hostar och fräser som aldrig förr.
Eländiga hosta. Förkyld.
Så är det denna tid på året.

Snart kommer ytterligare en jobbig period för många med pollenallergi.
Har inga större problem med det.
Men känner av gräs runt midsommar och nåt jag är känslig för är damm.
Många med mig.

Nåt som verkligen funkar och är värd att testa är då en luftrenare alternativ luftvärmepump som smidigt sätts in i hemmet.
Mina föräldrar har en pump och är så nöjda.
Jag funderar ofta på hur min luft är inne hos mig i och med att jag bränner väldigt mycket ljus. Både doftljus och vanliga.

har verkligen allt, och kan mycket inom området bra inomhusluft.

Luftvärmepumparna är ofta både snygga och moderna numera och håller ett jämt luftflöde och konstant temperatur inne i ditt hem. 
Självklar energisnåla. Ett måste.

Den filtrerar och renar inomhusluften .
Tar bort bakterier, damm och pollen..som är aktuell snart, bryter ner dålig lukt med mera.

Kika in på deras hemsida och på tips och råd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar