Sidor

måndag 25 januari 2016

Hello...

..alla glada.
Jag har haft fullt upp några dagar. 
Eller fullt upp och fullt upp..men ja..faktiskt. 
För mig fullt ös.
Äldsta sonen bor tillsvidare hos mig. 
Funkar kanon. 
Han är lugn och städad..brås på sin mor hihi. 
Ordningsam och ja..som sin mor.

Varit hos min älskade plutt, min Stefan. Ätit gott. 
Vilat tagit igen mig..medans han fixat mat och styrt upp det mesta.
Funkar också väldigt bra. 
Igår fick jag det godaste jag ätit på väldigt väldigt länge. 
Risotto med kryddstarka korvar och parmesanost, champinjoner i. Mums.
Vet inte när jag åt det senast. 
Måste varit för väldigt längesen iallafall.
Om någonsin...

Annars fyllt på matförådet rejält medans sonen bor här. Hungrig..Han alltså.
Helt okey. 
Jag njuter av sällskapet och så länge han vill umgås med sin "gamla" mor.
Snart väntar resa ut i världen. 
Så jag njuter av att han finns i närheten.
Me happy.

Idag varit med ett gammalt tjejgäng. 
Pratat, myst, ätit, fikat. 
Hela dagen...o swisch så var klockan sena eftermiddag. 
Det går snabbt när vi sätter igång och pratar. Underbara tjejer.
Iväg hem och lagade mat till mig och Erik.

Imorgon måste jag iväg till sjukgympan, simma. 
Har jävulsk ont i kroppen nu.
Omslag i vädret..? Vet inte.
Verkar som inget hjälper. 
Massage, spikmatta...vet inte vad jag ska göra.
Och för mycket värktabletter tar jag definitiv inte. 
Övningar och stretch är bättre stundtals. 
Simma imorgon kommer göra susen.
Hoppas jag.

Nästa helg väntar äntligen träff med tjejernabus...som jag väntat. 
Ska bli så kul. Längesen sist. 
Vi är 8 stycken som hållt ihop i många herrans år nu. 
Är tacksam över att ha mina härliga vänner som gör mig så glad.
Längtar efter Er.

Så..monterat ihop ny snygg lampa från

Blev så nöjd. 
Nu dags att knyta sig..ligger redan.
Kram från mig❤️

Lampa design By Rydéns. 
Från The Sofa Store.

Svart hög, ställbar skärm med guld/kopparfärg insida. Vackert sken.


Grabbarna..mina söner. Underbar bild tagen för några år sedan. Sommar. 
Mmm härligt.
Nu jämnlånga faktiskt.
Älskar Er så så mycket killar.

Avslutar med några av brudarna som ska träffas till helgen. Sådär-bra-kort va?
Längtar efter Er busisar.

2 kommentarer:

  1. Längtar också. ..Välkomna på fredag, snyggingar! ❤💛❤

    SvaraRadera