Sidor

söndag 31 januari 2016

Hej...

...igen..
Imorgon dags för en ny vecka med nya..uppdrag.

Träning..måste ta tag i det mer..
och en ny tid på året med hälsa på agendan. Verkligen. Simma och röra på mig. Ett måste.
Det som kretsar mycket kring mitt liv här och nu.

Haft..har äldsta sonen här. Han är bosatt hos mig men reser snart iväg...långt härifrån. Mamsen kommer längta enormt.
Fixat och trixat med hans bestyr.
Allt praktiskt.
Han sköter givetvis sitt själv.
Naturligtvis, men ändå.
Packat ordnat..lagat mat för en hel armé..känns det som. Grabbar...

Idag var bröderna bus samlade, mina söner, och vi har tagit lugnt.
Druckit te och bara kopplat av. Ätit myst.

Imorgon drar Erik iväg till Sydamerika.
Overkligt...jobbigt långt bort.
Hade det inte räckt med Spanien typ, tycker jag.
Ja...blir säkert kanon och enorm erfarenhet. Såklart.
Men en mamma är alltid en mamma. Vill ha grabbarna nära mig.

Mitt hem. Home sweet home..

Gula kuddar från The Sofa Store.
Bäddset från Zebra Collection.


Självklart en dagens smoothie..grön som gräset av citron, keso, kokosmjölk, mango och grönkål, ingefära..mixas rejält. Gott och en piggelinare.
Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar