Sidor

tisdag 12 januari 2016

Hej...

...på Er.
Irriterad..skrev ett inlägg som bara försvann...hmm.

Jaja..håller på att duka av.
Haft min äldsta son Erik här på mat och mys. Pasta kött och grönsaker.
Funkar alltid till en kille på 21 som tränar och håller i gång.

Så mysigt att ha killarna här.
Mina söner.
Kan verkligen prata om allt. Verkligen.
Allt mellan himmel och jord.
Mina bästa vänner.
Som alltid finns där.
Som kramar mig extra när jag behöver det. Eller bara lyssnar...eller att jag lyssnar på dom. 
När som helst. 
Så känns det mellan mig och mina hjärtan. Mitt allt. Mina söner.
Som jag älskar Er. Det finaste som finns.

Ni känner säkert igen ni som har barn. Eller lite äldre barn nu som i mitt fall.
Som man pratar med, skrattar gråter med.
Bästa vännerna i livet.
Nu och för alltid.
Och jag kommer alltid finnas där för dom. För alltid. Så är det. Ni är mitt allt.
Kom ihåg det. Puss och smack..

Nu dukar av. 
Tänt ljus...skräll.. Och ska dricka te..skräll igen. Haha..


Mysig kväll hemma hos mig.

Bäddlakan från Zebra Collection. 
Lampa och bord från Kartell.
Tavla från Konstlagret.


Gillar som ni vet Rituals produkter. Luktar underbart. Och till bra pris.


Kram på Er. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar