Sidor

fredag 22 januari 2016

Fredag...

...och jag har sovit som en stock.
Ibland sover man så djupt. 
Hör inget.
Somnar stenhårt och vaknar när klockan ringer. Riktigt utvilad. Perfekt. 
Som det ska vara...tycker man.
Men ändå lik förbaskad...genomtröööött.

Har pratat med min doktor och lite vitaminer ni gav tips på här ska inköpas idag.
Vill inte prata skriva för mycket om sjukdomar här. 
Ni vet redan en del som följt mig. 
Vill inte beklaga mig för mycket förstårs.
Så en rask promenad blir det snart.

Sedan träffa upp min Erik. Äldsta sonen.
Han håller på att flytta. 
Sen kommer han bo hos mig..haha. 
Kan ju bli spännande med en son på 21 år..inflyttande i min 2:a...
Hans tjej är bortrest en längre tid och han kommer bo här tillsvidare. 
Inget konstigt alls. Han har massor för sig..så denna vinter och vår kommer gå snabbt för honom.
Sen följer andra uppdrag för fina paret. 
Spännande. Rolig tid.

Minns det som igår när jag flytta hemifrån när jag var 18 år. Min fina lägenhet då. 
Så mysig och vilken tid. 
Många härliga fester i min lägenhet då, på tror den var på ynka 30 kvm stora ytan.
Men balkong och fin...känns som det var förra året typ..men det var ett tag sen. Många år sen..hihi. Runt förra seklet...
Nej då..inte riktigt men nästan.

Lite nytt i lägenheten denna fredag.

Nya kuddar i soffan. 
Dom gula Paisley från https://www.thesofastore.se/accessoarer/kudde-paisley-honey-gold/

Passar bra till min smoothie gjord av spenat, lime, äppelbitar och lite annat smått och gott.


Kuddar, kuddar och åter kuddar.
Ha en skön fredag kram på Er.

I samarbete med The Sofa Store



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar