Sidor

lördag 14 november 2015

Paris...

...har präglat vår lördag..
Jag fullkomligt älskar Paris..Frankrike.

Tänker givetvis på så många fina stunder vi jag och min ex man varit där...med barnen...helt super.
Haha...sååå mysiga minnen.

Tips..ingen stor Mercedes i små trånga vrår som i Paris, i parkeringshus.
Fick nästan dela bilen på mitten för att få ut den. Jösses.
Sjukt kul. Haha...skrattar för mig själv när jag tänker på detta.
Vi bodde senast på ett ljuvligt riktigt franskt hotell med liten innegård..järnstolar...rosor..skruttiga dörrar man kunde knappt stänga....ett svenskt ägt hotell. Vid Notre Dame.
Precis i centrum...❤️🇫🇷
Hmm längtar tillbaka...
Paris tavla i sovrummet.

Så därför min kärlek till Paris..

Paris....

...överallt...

...mitt hem denna dag.

Mycket Paris o Frankrike i mitt hem...
Längtar tillbaka Nu....
Världens finaste stad.❤️ Nummer ett.
Puss och kram. Tänker på alla som blivit drabbade....
Det finns en dag imorgon också....❤️
Krama varann lite extra...nu och alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar