Sidor

måndag 2 november 2015

Hello..

..boys and girls.
Fixat under dagen i min lägenhet. Träffat nära och kära.
Suttit med mail och tackar innerligt för alla mail och sms jag får.
Allt från inredning till jobbiga separationer.
Oja..här är stor breddning på det mesta.
Helt okey. Som livet är mest med andra ord.

Som jag skrivit tidigare så kommer det tids nog mer att öppnas upp i bloggen.
Kan iallafall till Er meddela att från att mått pyton, visste varken ut eller in ett tag, med vad det innebär..till att må förträffligt bra.
När jag skriver Det så menar jag rent psykologiskt. Självklart.
Sen ska gudarna veta att fysiskt är det på ett annat plan. Fullt upp med att träna, massage, simma...ja att hålla mig kroppen igång. 

Men men..tar inte det just idag.
Fick ett sug på potatis mmmums...och till det lax.
Om jag gillar att kocka?
Nja, kan säga att det vuxit stort.
Haha..ja så är det med andra ord.
Jag hoppas innerligt att De jag bjuder middag tycker detsamma. 
Hihi..kram. ❤️
Alltid massa frukt hemma. Mums. Till mina dagliga smoothies..eller naturellt.

Tips...goda oljor och vinäger i olika smaker. 
Från Oil & Vinegar från Jönköping där man smakar av det godaste. Plockar fram den flaska man vill ha och fyller upp.

Gott och fräscht från Nicolas Vahe.

Och känner ni Er småhungriga har jag världens bästa tips på bra nyttig snacks. Nämligen mumsigt nyttigt godis från Pausboxen.
Beställ och få hem varje månad. 
Till dig..barnen. 
Vill du veta mer gå in på Pausbox.se. Just nu 100:- rabatt för Din månadsbeställning. Perfekt. 
Mumsigt och väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar