Sidor

lördag 5 september 2015

Saturday..

...och en lugn skön dag.
Tedrickande knäckebrödsätande och städa-i-lådor väder ute.
Tända doftljus och svag klassisk musik ur högtalarna. 
Så ser min dag ut här och nu.
Imorgon kommer ett gäng brudar.
Lite fix inför den mysiga stunden.
Tänkte bjussa på lite mat. 
Kallskuret enkelt gott. Plockmat. 
Funkar alltid.

Har fått hem ett Nytt kuddfodral, tyg från Svenskt Tenn "Manhattan".
Ett tips till Er Ni som kanske är som mig...kuddnörd.
Gå in på @oakyislandintrior finns på Instagram och beställ hem fodral från Missoni, Svenskt Tenn m.m
Hemsida kommer upp snart.
Undrar ni nåt så förmedlar jag det smidigast till företaget om ni inte har IG.

Jag är så nöjd. Och som Ni vet älskar jag kuddar. Det är nåt med kuddar och mig. Hmm gifter sig. Matchar varann. Haha.
Superdupernöjd. Me happy.

Läcker va? Har trånat efter denna kudde lääänge. Nu ligger den här hos mig.

Här också kudde från Svenskt Tenn. Elefanten..på Kartellstolen.
Kuddar kuddar.. Jag drömmer om kuddar på natten. Missoni, 
Olsson & Jensen, Lisa Bengtsson m.fl.
Tjock pläd från Amerikanska företaget Modernwool. Handgjord i ull.
Ha en skön lördag kära bloggläsare.❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar