Sidor

fredag 4 september 2015

Fredag...

..igen..
Hallå var tar veckorna vägen?
Vakna riktigt tidigt för att vara jag.

Känner mig för en gång skull pigg som en mört och glad som en lärka men stel som en...gris..? 
Men ändå stark som en oxe och snart ska jag dricka kaffe med mjölk från en ko..haha.. Lättroad..jag tror jag dör vad roligt man har det så här på morgonkvisten. Tjo o hej leverpastej.
Har det börjat volta huvudet tro..?..undrar jag och ser ut som en uggla.
Nä nu får jag lägga av...
Snart gått igenom alla djuren i parken eller i arken. What ever.

Så, vad händer idag då käääära bloggare och älskade vänner?
Jag hoppas på fint väder. 
Skönt sensommar väder. 
Älskar september.
Haft fina dagar här. 
Igår var det sitta-på-Evas-sköna-balkong-väder hela dagen.
Sonen Edvin var här och åt pasta med kryddig sås med mamsen. 
Var uppskattat. Åt två stora lass. Typiskt killar i växa fort som attan åldern.

Från min härliga balkong/altan.
Mojsigt värre och sitta här.
Har ett alldeles lagom lounge set med stolar bord och soffa. Lärkträ på golvet.
Me like.
Är som ett extra rum i lägenheten.
Eftersom jag äger lägenheten får man göra..nästan vad man vill med den.
Många har låtit glasa in sina.
Då blir det verkligen som ett extra rum.
Va kan den vara..? 2,5 ggr 3,5 meter kanske..nåt sånt.
Sen mojsa jag ytterligare inne en stund med givetvis tända ljus.
Måste vara världsmästare på att elda ljus..under hela året.
Har alltid det på kvällarna..dagarna. Närsomhelst. 
Måste verkligen göra lite reklam för absolut det bästa i badrummet och för kroppen förstårs. 
Rituals produkter...
Har gjort det förr och gör det igen.
Framför allt denna oranga doft. I tvål, scrub..creamer, olja..rumsspray..allt.
Bäst och doftar underbart.
Puss på Er och en varm kram från mig.
Nu kaffe eller te kanske...och ni vet vilket te..Kusmi. Mums.
Njut av fredagen och helgen.
 
Just denna dag kommer aldrig mer tillbaka så ta vara på den.❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar