Sidor

lördag 15 augusti 2015

Tjena..

..mittbena..
Hur har ni det?
Vilket väder vi haft senaste tiden...
och idag när det inte funnits ett moln på himlen så har jag fixat ytterligare i min lya.
Trivs?
Va? Jaaa!
Vad trodde Ni? Hallå..

Har fått det precis som jag vill ha det.
Idag skruvat sista delarna på svarta hyllan. Bästa, man kan köpa till så många partier man önskar.
Köpt på Ellos. Kanon. Hemkörning.
Brukar ta det. Liten kostnad för få det på plats..sen får man ju skruva och greja själv. 
Men hallå..jag är tjej..kan prata i telefon, skruva och..dricka kaffe samtidigt.
Så är det. Haha..

Nu lite mör och svettig. Ska hoppa in i duschen nu.
Lägger upp lite bilder först..
My home..


Prints från www.desenio


Hylla...Bra förvaring.

Älskar gamla böcker..snyggt...tycker jag.
Bubbelvas..en favorit. Finns i olika storlekar.

Detaljer. Prylar. Inte för mycket..
Kan tipsa om pallarna från Ellos som är stapelbara. Målning av mig till höger.
Så när solen stått som klarast och högt på himlen så har jag skruvat och grejat.
Tagit lååånga pausar..kaffe..mat..kaffe igen.. haha. Ingen brådska..
Min vy från min altan..kan man ha det bättre..? Nääääj. Ingen insyn. Kan strutta runt i knappt inget..ingen som ser.
Nästa fix...gardiner. 
Japp..
Jag och min äldsta sons tjej här igår. Myyysigt. Puss Sofia.❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar