Sidor

måndag 10 augusti 2015

Tjaba..

...alla snyggingar denna sköna sommar dag.
Allt väl med Er?
Jag har varit duktig värre idag.
Trots leder som värker och illamående. Urk!
Alltid är det nåt.

Tvättat, bytt lakan till snyggelisnygg lakan från underbara Zebra Collection. Förstårs.
Visar strax. Grymt läckra...ahh !

Manglat..japp ni läste rätt.
Nu vet jag hur den funkar också.
Och nu skruvar hyllor.
Bilder på det kommer oxå.

Handlat nytt fräscht till köket. Från krom till helsvart nu. 
Vattenkokare, brödrost, mjölkskummare till latten och äntligen en mixer till mina smoothies.
Svart svart...

Träffade min fina vän Pia en stund i stan.
En fika och massa tjejsnack som alltid.
Självklart med hatten på huvudet..
Kände att det blev lite varmt med jeansjackan på..efter ett tag.
Fick dessa underbara sommarbilderna skickade från min pappa. 
Huset där min mormor och morfar en gång haft. 
Finns kvar i släkten.

Idyll på hög nivå.

Grönt är definitivt skönt. En fining står på Charles Eames stolen. Stor spegel står på golvet. Ifall ni tycker bilden ser lite konstig ut. Mitt underbara hem.
Doftljus från Lagerhaus. Imponerad av deras sortiment. Framför allt ljus, doftljus..massa fint.
Pics från köket. Lampan från Bruka i härlig rustik plåt. Tavlan från Fotografiska. Nätshop finns.
Nu skruva lite till... man får inte ha bråttom. Puss på Er❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar