Sidor

tisdag 25 augusti 2015

Hello..

...alla fina människor.
Haft några fiiiina dagar i Stockholm som ni vet. 
Fullt upp med Formex bla. Skoj..
helt färdig på kvällarna. 
Värk i varenda led..men vad gör väl det. Att ha lite kul har väl aldrig skadat. 
Och definitivt känna på kuddar och plädar och annat skojsigt håller humöret uppe.

Vill bara skriva här och nu...kommer inte släppa in en enda hantverkare till i min lägenhet mer..på bra länge.
Elektriker, målare, plåtslagare, och igår byte av fönster. Hjälp..
Jag trodde jag skulle få ett bryt under en lååång stund. 
Var dessutom hemma för att ha koll på verksamheten.
4-5 stycken som höll på med smutsiga skor, skitiga händer. Damm högt och lågt, och ljudet av hammare och spikpistoler ska vi inte ens prata om. 
I med öronproppar och mestadels satt jag med en tidning och spanade över den så allt gick rätt till.
Haha..precis som jag skulle veta det..
Jag antar att jag var mest i vägen. 
Men jobba på gjorde dom.
Såå, äntligen nytt nytt och åter nytt. 
Dammet är borta och imorses var fönsterputsaren här.

Runt jul eller efter kommer jag byta innerdörrar och ytterdörr oxå. Men nu vila. Måste vila.
Ja vet det är inte jag som håller i hammaren men blir minst om inte mer trött än dom som håller på.

Igår kväll när allt var städat och möbler på plats igen hade jag migrän och var helt genom färdig. 
Somna..som nästan alltid numera med tidning på magen och lampor tända. 
Måste väl ändå bero på..min blåa fondvägg i sovrummet. 
Betyder nämligen att man sover gott..blått sover gott..rimmar ju nästan. Hihi.

Ska strax göra ärenden, träffa vän, hämta medicin och ladda kylskåpet..
Puss och kram.
Bilder från My place.❤️


Ni kanske vet vid nu att jag gillar koppar.
Värme..ljuskopparna design från Louise Roe. Pallar från Ellos.
Okey då..slänger in en bild från igår. Vardagsrum mot altan/balkong... Funderade ett tag att göra om lägenheten till nån form av bar..Skoja..
Nytt fräscht. Gillar känslan när allt är vitt nytt.


On my balcony..
Lärkträ på golvet.
House Doctor får agera läs alt. myslampa. Kudde med granar från Fine little Day.

Idag regnar det lätt. Så tända ljus och lampor hemma.
Rådjurshorn från snälla Camilla..
mer info kontakta Up.north.remake@hotmail.com
Du får det som du önskar..vitt..svart..guld..Snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar