Sidor

torsdag 20 augusti 2015

Hello...

....bloggisar och alla ni andra. ❤️
Haft super mysiga dagar här i Stockholm.
Formex..plåtningar..mingel..mat...mingel igen. 
Träffat Er alla fina sponsorer, bloggare ..inredare och massa underbara vänner, bara njutit i fina sommar värmen.
Verkligen fullt upp.
Trött trött...super trött.zzzz...

Imorgon drar jag hem igen till lugna staden Skövde. Lär behöva sova 1 vecka...

Tackar Er alla för underbara dagar och de tillfällen jag fått träffa Er Alla.

Hör av Er till mig om ni vill för vidare information evalevabo@yahoo.se


Stockholmia ....
Formex-Eva 
evalevabo som alla säger..haha..
Ernst förstårs..


Hjertén som jag har i fint brickbord hemma.. Så stilrent och snyggt.
Fina Therese..modevisning.
Mat..sol..mat..sol..

Blandad kompott...julstjärnor..sommar Stockholm..
Mer många mer bilder kommer.
Följ mig på Instagram och Fb så får Ni full uppdatering ständigt. 
Puss o kram ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar