Sidor

lördag 22 augusti 2015

Bloppis..


...passa på. 
Eftersom jag har flyttat från 400 kvm med eget dressingroom på bara det 45 kvm till en lägenhet på 60 kvm och gått ner i vikt...Måste jag göra en utrensning av massa kläder.
Mer kommer.
Men passa på att fynda.
De flesta är small/medium passar en 36:a alt. 38:a

Först till kvarn och mailar gör ni smidigt på evalevabo@yahoo.se 

Jag skickar ut kläderna när jag ser insättning på mitt konto. 
Porto betalas av Er brukar ligga på 50:-.
Ester Elenora poncho i härliga färger.
Mycket fint skick. 
Prisförslag 150:- plus porto 50:- SÅLD!!!

Läcker omlottklänning från Odd Molly.
Dyr i inköp. St 1 small. Mkt fint skick.
Pris 800:- plus porto 50:-

Busig klänning knälång (jag är 1.64).
I svag rosa färg. Ju skrynkligare ju tuffare.
Förslag med ett knytskärp i midjan.
(Ingår ej). 
Prisförslag 250:- plus porto 50:-

Fin tunika. Dyr i inköp. Förslag här med knyt i midjan. Syren-blå färg. Till jeans eller som den är. Märke Custommande
Prisförslag 250:- plus porto 50:- SÅLD!!!!

Blus från Hunkydory med knyt på båda sidor i midjan. Beige. Small/medium.
Mycket fint skick. Prisförslag 250:- plus porto 50:-.SÅLD!!!!

Superfin arbetad blus i brun/beige gröna färger från Branting. Oxå mycket fin i skick. St small.
Prisförslag 150:- plus porto 50:-.SÅLD!!!!

Fin dimrosa Hunkydory blus med trattärmar och knappar.
Perfekt i skick. Förslag 250:- plus porto 50:-.SÅLD!!!!!!

Snyggt helnytt sett med kjol och topp från Sixty days. Dyrt i inköp. St. Medium 38:a. Vill inte sälja...men jag har gått ner..
Prisförslag för båda! 400:- plus porto 50:-

Mörkgrå Odd Molly klänning till snygga boots eller stövlar. 
Prisförslag 450:- plus 50:- i porto
SÅLD!!!!!!

Läcker tunika i svag brun/beige från Smoph. Perfekt i skick.
Dyr i inköp. Förslag 250:- plus porto 50:-
SÅLD!!!!

Underbar Odd Molly blus med knyt i bak som markerar midjan.
Lila, röd. Perfekt skick st 1 small.
Funkar till medium oxå.
Förslag 350:- plus porto 50:-.

Populära oversize tröjan från Hunkydory med stjärna på magen i ull och cashmere. Storlek small men funkar till medium oxå. Ljusrosa.
Förslag 350:- plus porto 50:-. SÅLD!!!!

Mörkröd..tunika från Odd Molly. St 1 small. Snygg till jeans. Dyr i inköp.
Pris 450:- plus porto 50:-

Super populära Japan tröjan i bomull från Hunkydory. Kan knäppas hur man behagar. Prisförslag 350:- plus porto 50:-

Marinblå cocktail klänning i Large! men är mer en 36-38. Mycket fin. Från Tiger. Dyr.
Förslag 250:- plus porto 50:- SÅLD!!!!!

Fin mörkröd blus från Odd Molly.
Mycket fin skick. Knyt i bak. St 1 small.
Förslag 350:- plus porto 50:-

Ljuvlig tunn vit Hunkydory blus. Trattärm.
Perfekt skick. 350:- plus 50:- porto.
SÅLD!!!!

By Timo sett. Underklänning och stickad tunika/klänning. Bomull. St medium.
Aldrig använt. Nyskick. Dyrt i inköp.
För båda! förslag 450:- plus porto 50:-.

Allt är som sagt i mycket eller bra skick.
Jag är noga med mina kläder.
Först till kvarn...
maila så får ni skriva er Adress och jag ger ut ett konto nummer.
Kram på Er.❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar