Sidor

torsdag 16 juli 2015

Mitt hem..

..min nya lya...
Just Love it. Just nu dricker jag en balja te. Ska strax fixa nåt att äta. 
Regnet slår mot mot min inbyggda balkong/altan och jag har tänt upp ljus överallt.
Doftar gott.
Väldigt trött och har ont i kroppen.
Lite värme skulle sitta bra nu iom mina onda leder.

Vill åka till Mallorca..hitta på nåt roligt.
Måste bara vänta in ett tag till om huset säljs..så man kan lägga det bakom sig.
Sen resa, avkoppling efter ett jobbigt stressigt år.
Det är jag värd!!

Har fått iordning väldigt bra i lägenheten.
Bjuder på lite bilder.
Det enda som jag ska fixa med är sovrummet i helgen. Sängen ska hämtas..elektriker kommer och sätter upp taklampor i morgon.
Det finns att göra...men det är ju det jag gillar..inreda. Mysa in mig..

Hall vy. Tjockis pläden som ni sett många gånger nu är från Moderwool. Finns inget mysigare. Bara att klicka hem. Från USA handstickad med stoooora stickor.
Kuddar från Svenskt tenn och Lisa Bengtsson bla. Stol Kartell. Pall Tolix.
Lite smått o gott. Nytt och gammalt. Lampan är från Åhléns. Älskar gamla fina böcker som stilleben. Målning har jag gjort. Vit stol Charles Eames. Gammal träbänk från huset från förra seklet.
Köksvy. Kudden från Fine little day. Ljuslyktor från Olsson & Jensen. Kopparpall från Ellos.
Missoni, modernwool pläd...i Howardfåtöljen. 
...och här ligger den igen..hihi...pläden. Mycket användningsbar. Stor vas från House Doctor. Kopparljusstakar från Louise Roe. 

Underbara tyglyktan med inbyggd ljushållare från Riverdale. 
Klickat hem från www.modesto.se nätshop. 
Med massa fint. Kläder och inredning.
Som sagt..mycket fina böcker som dekoration. Och massa doftljus.
Från igår. Middag och mys med fina tjejen Maria. Vi ses snart igen.❤️
En trött nyduschad Eva..skulle kunna somna nu.. Puss o kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar