Sidor

fredag 3 juli 2015

Då...

...var vi inne i Juli månad..fantastiskt väder. Äntligen.
Jag har det perfekt i min lägenhet. 
Trivs utmärkt. 
Det enda jag saknar är mina möbler. Kommer att hämta dom ganska snart.
Har skaffat lite annat smått o gott.
Och bara älskar min balkong..som är snarare en liten altan. Riktigt rymlig i söderläge. Har tom lärkträtrall. 
Här sitter jag mest iom att jag köpt en skön grupp i svart konstrotting till den.
Fixat med blommor i mina blomsterlådor.

Orkidéer är den bästa blomman. Lite vatten och håller hur länge som helst.
Perfekt Eva blomma alltså.
Nåt jag verkligen gillar är rymliga väskor. Använder som förvaring till kuddar, tidningar osv.
Denna vita skönhet hitta jag på Hennes & Mauritz. Billig och snygg.
Denna av modell större är från Mona B som har så många fina väskmodeller.
Ni missar väl inte och kika in på butiken Modesto. Lyktan som jag bara älskar kommer därifrån.
Gå in på nätshoppen och klicka hem...
Så..här ligger jag på mitt vita trägolv..enkelt hem än sålänge. 
Men snart mer möbler.
Är supernöjd med mina 4 stolar.. har även kopparfärgade pallar som kan placeras lite överallt.
Gillar att blanda koppar och mässing. Ananas lampan är från Åhléns.
Kram på Er❤️

2 kommentarer:

  1. Inte lätt att flytta från slott till koja. Kanske nyttigt för dig? Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart...inga 400 kvm att städa när man inte mår så bra och ständig värk i kropp.
      Bästa jag har gjort😊

      Radera