Sidor

onsdag 8 juli 2015

Att...

...må bra vill vi alla göra.
Just mitt i livet när allt skruvar till sig som värst tror man att man aldrig kommer hitta tillbaka till det som en gång varit.
Men jag måste säga att jag mår förträffligt bra..rent psykiskt!!
Total lycka och pirr i magen. Varje dag.

Tack vare vissa underbara personer som stöttat mig i vått och torrt.
Sen har jag givetvis alla mina krämpor.
Sjukdomar som jag får leva med.
Vissa dagar liggande, ledsen, grinar över smärtan i kroppen och menieres bla.
Får äta mina mediciner men har också fått trappat ner med många. 
Otroligt skönt. Helt fantastiskt.
Mycket läkarbesök och rehabilitering.
Jag är van och får finna mig i det.

Jag är så enormt glad över livet nu.
Gläds över det minsta lilla, njuter av alla stunder med vänner och familj. 

Och min helt underbara lägenhet.
Får man lov att vara lycklig i mitt läge..Jaaa!!
Livet är Här och Nu. Mitt motto.

Puss och kram på Er alla..extra kramar till vissa...ni vet vilka ni är.❤️







Handdukar och badlakan från Zebra Collection. 
Morgonrock från Beach House.
Extra glad och rena julafton när man har dessa fina underbara lakan i sin ägo.
Stort snyggt överkast i skimrande grått.
Påslakan i grått och snygg "smuts" rosa. Så snygga i elegant Egyptisk Bomull.
Rutigt i rött och blått i mjukaste bomull.


Gå in på hemsidan för att se Din återförsäljare.

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bra eller är lycklig på ditt lilla vis. Kraaam Pia

    SvaraRadera