Sidor

måndag 15 juni 2015

Lääänge sen..

...sorry. Mycket att stå i. Husförsäljning nytt boende...mm mm. Helt slut. Ont i kropp o själ.
Jag lever bland lådor o säckar. Om nån dag ska väl allt vara klart.
Allt får ta sin tid. Jag rusar inte fram.. måste landa. Ta det lugnt.
Just nu sitter jag på min balkong. 
Sol och klockan är efter 20..underbart. 
Målaren blir klar imorgon förhoppningsvis och då gått igenom alla ytor i lägenheten.
Elektriker kommer i veckan. Nytt fräscht dimmer överallt.

Så midsommar snart..fattar inget. Vår sommar veckor..har noll koll.
Allt är i en enda röra.
Jag vet att detta kommer bli super bra.
Jag vet..det får bara ta sin tid..
Puss o kram
Tack för alla Era mail, sms...Löve 
Älskar Er alla fina vänner.
Ja bilder..inget att lägga upp förän jag fått möbler och fixat här. Blir i nästa vecka.
Kram från min stökiga men mysiga lägenhet.

Såklart...massa doftljus på balkongen.
Min vy.. Stor balkong. Perfekt. ❤️

4 kommentarer: