Sidor

onsdag 13 maj 2015

Kan...

..liksom inte riktigt fatta att nu är det bara 18 dagar kvar till jag flyttar.
Overkligt konstigt..hus som ska säljas. Flytta...
Känner mig dock ganska stark just nu. Det pendlar från dag till dag.
Jag tänker enorm grubblar. Tänker på barnen.
Usch så ledsen jag varit.

Mitt i allt funderar jag på hur jag vill ha det i nya lyan. 
Har fått för mig att sovrummet ska vara i nån skön lite mörkare färg.
Hitta denna bild på Pinterest och bara kände "den" färgen. Inte svart, grått vitt utan en mörk blå grå. Helt underbar.
Inspiration.

Gillar färg som piggar upp. Underbart rum också från Pinterest.
Kram och God natt.

4 kommentarer:

  1. Såklart det måste kännas när hela din livssituation förändras. Säkert kommer allt att bli bra ändå.
    Skickar en stor kram!
    Marie i Gbg

    SvaraRadera
  2. Fasaden bleknar.....nu får du nog tänka på annat än inredning. Att flytta från vackert hus till lägenhet är inte det lättaste i livet. En nedgradering utan dess like. Vänta så får du se. God bless you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hej du "anonym" är du en fegis måntro?
      Vet du vad.. en lägenhet passar mig ypperligt än ett stoooort hus som måste hållas rent för inte tala om tråkig trädgård. Urk! Massa skit jobb.
      Hade jag fått min vilja igenom hade vi flyttat för läääänge sen.
      Så är det med "den fasaden"?!
      Och inredning min "kära" läsare kommer jag alltid hålla på med..Alltid!
      Hade jag velat så hade jag köpt hus förstår du men icke sa nicke.. En underbar fin lägenhet i centrum är precis vad jag önska mig. Jösses så enkelt o skönt. Så är det! "Vänta får du se!"
      God bless you !

      Radera