Sidor

tisdag 14 april 2015

Gardiner..

..eller inte? Långa eller hiss?
Så snyggt med maffiga "hotellgardiner" nu. 
Efter år med enkla hissgardiner som visserligen håller i sig fortfarande så är man sugen på förändringar.
Jag kan nämna att stora förändringar kommer ske inom snar framtid.
Jag funderar grubblar tänker på det massor. 
Vet att ni börjar fundera vad som hänt.
Men jag måste ta det i min takt..skriver mer senare.
Vill ändå skriva och följa upp min blogg även om jag har idé torka nu. Så mycket annat i huvudet.
Massa kramar från mig❤️










2 kommentarer:

  1. Allt har sin tid och förändringar är en process man måste ta sig igenom, helst utan stress..... Du väljer ju själv vad du ger av ditt liv till oss men jag tycker det är modigt av dig att låta oss följa med på resan, kanske kan det vara hjälp till ngn annan? Hur som haver; lycka till och vi är många som tänker på dig och uppskattar din blogg trots att vi aldrig träffats! Kram!

    SvaraRadera