Sidor

måndag 23 mars 2015

Sorry..

..ett tag sen. 
Fått mail från många som undrar var jag håller hus. Goa Er.
Hallå här är jag!! Hallå!!

Men ibland går både humör och hälsan upp och ner. Så är det.
Måste ta en paus och bara va ibland.
Kurera och andas ut.
Livet på en pinne.

Har fått från underbara
super snygga lakan i skönaste varmaste färg Hazel Brown.
Kan lova att kvalitén är helt outstanding.
Mjukaste lyxigaste Egyptiskt bomull.

Och hallå !! äntligen lite färg i vårt så vita rum. Läckert med det bruna, gamla böcker och gröna växter.. och allt vår vita som sagt. 
Jag är helt galen i det bruna-beiga just nu.
Så himla läckert...och då tillsammans återigen till gröna växter eller vita blommor. Snyggt värre. Love it.

Dessa lakan finns i många läckra färger. Massa!! 
Kika hem på deras hemsida. Blev sugen på de rosa nu..mmm snyggt.❤️

Tjocka pläden i ull från Modernwool. Finns på nätshop oxå. Har den i svart i mitt dressingroom. Maffig tjock.
Ullmattan är mysig att ha i rummet. Oxå den tjock härlig. Finns bla på Artilleriet i Gbg. 
Säng är kontinentalsäng, hög och många madrasser från EM möbler med "fötter" i rostfritt stål. Vit..förstårs!
Papperspåsen, har flera funkar till växter och massa annat. 
Målning gjord av mig.
Sängbord från Kartell.

Här i nya fina lakan kommer jag sova gott zzz 

Nu väntar jag på en snygg sänggavel..letar kikar..tips ?? Hör av Er.
Maila mig om tips och kontakter. evalevabo@yahoo.se
Önskar mig eventuell en hög med knappar. Beige..vit..tips?..brun..beige..?
Hörs och ses❤️

1 kommentar: