Sidor

lördag 7 februari 2015

Hade...

...en super trevlig kväll igår med bästa tjejerna.
Tyvärr många som inte kunde, och jag var dålig fram till 14 ungefär. Trött värk ville bara sova.
Men när brudarna kom så sken jag upp.
Ni gör mig glad.

Orkidé i matsalen. Åh vad jag gillar denna växt. Men Aldrig lyckats få den att blomma om... men nu. 
Se, gammal blomma som blommar om.
Tror bestämt jag kan det det där med växter iallafall. Gröna fingrar.. Hihi.
Underbara stora tulpaner fick jag av söta Helen igår. Maffigt med långa gröna strån.
Så vackert.
Tjej gänget..vi få som kunde. Men kul hade vi. Löve you.❤️
Söta vännen Sofia.
Tack tjejer. 
Nu är min älskade man i USA. 
Imorgon ska han på Grammy Awards... hmm inget avundsjuk...not!!
Jag får kika på spektaklet på tvn.
Och idag börjar ju Melodifestivalen. Kul.
Gillar.
Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar