Sidor

söndag 22 februari 2015

Dagens..

..smoothie. Äter dricker alltid någon om dagen. Denna består av keso, frysta hallon, naturell yoghurt och pressad citron.
Jag äter enormt mycket citron..till allt.
Så himla fräscht och gott.
Det bästa av allt jag har lärt hela familjen dricka smoothies. Nyttigt och gott.
Mycket frukt. Banan, blåbär..vad man har hemma. Mango, jordgubbar.
Så en fin dag ute. 
Är väldigt trött då jag har fått en dos av mer mediciner som ska testas. Har även fått kärlkramp som en en "extra" grej. Jippi hej!
Har redan medicin för min menieres och sköldskörtel och lite annat smått och gott som måste ätas.
Så det känns lite jobbigt både psykiskt och fysiskt nu.
Min frukost består inte bara av en smoothie utan en cocktail av tabletter också. Nödvändigt. Viktigt. Förstårs.
Ha en fin söndag.
Vad tyckte ni om Melodifestivalen föresten igår?
Snopet att Andreas Johnsson kom sist.
Och väldigt konstigt att same killen kom först. Ingen låt jag gilla. 
Jag följer mellon med spänning varje vecka. 
Vi hörs och ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar