Sidor

lördag 24 januari 2015

Varit...

...med min man i Göteborg.
Medans han arbetat så har jag givitivis shoppat och strosat.
När ryggen "gått av" så har jag suttit fikat och bara myst.
Varit på hotell rummet. Badat. 
Bott i min morgonrock och bara varit. Avkoppling på hööög nivå.
Husband i solens sken.
Älskar som ni vet Rituals produkter.
Har nu en hel del. Kan säga att de går åt.
Denna doft är sååå god.
Annat som inhandlads..givetvis doftljus. Galen i doftljus. Tänder Varje... varje kväll.
Fint i kupa. Kan man givetvis ej tändas i.
Men fint är det.
Från vännen Malins fina butik i stan här köptes läckra vår och sommarkläder Sixty Days. Trånat efter länge. 
Kjol och blus halva priset. Perfekt.
Självklar Rituels ljus och röd sjal från Monrow.
Ljusstakar från Affari. Halva priset!! Va?
Världens finaste poncho stor maffig från läckra märket B.Loved.
Röd Chanel väska..äntligen.
Mycket färg i allt mitt svarta. Blir nog bra.

Nu lugn kväll. Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar