Sidor

söndag 4 januari 2015

Snart...

...Formex mässan.
Ska ni dit?
Jag åker upp denna gång och kikar på alla nya trender som kommer.
Alltid spännande.

Städat bort julen lite idag.
Granen är fin och får stå ett tag till.
Stjärnorna får också hänga kvar nån dag till.
Igår var vi på Micke och Veronica. Tyckte den var super mysig. Lätt och rolig.. Lite allvar. Romantisk. Ja riktig bra. 
4 starka solar från mig.
Idag en slapp dag...med migrän. 
Urk på burk.
Spikmatta och vila med en dos medicin.

Märker ni att det redan är ljusare ute nu?
Går så snabbt.
Nu vänder det. Ljusare tider.
Så..dags att kolla King Kong igen på trean.

Bilder från Formex mässan.
Ses kanske där.
Ha en fin söndag.

1 kommentar:

  1. Det vore ju toppenkul.. Har varit där en gång innan med en kollega jag tror att man måste ha ett företag för att få gå.. Jag har ju avvecklat mitt. Kraaam Pia

    SvaraRadera