Sidor

lördag 15 november 2014

Trappan..

..är nu ljus och fräsch i mellan alla våningar. 
Äntligen!
Som jag väntat och längtat.
Grymt snyggt...om jag får säga det själv.
Trappan var tidigare mörk som ursprungsfärgen från förra seklet. Som det såg ut då.
Nu en ljus ljus grå nyans. 
Väggar i bruten vitt som i hela huset nästan.
Alla lister och dörrar i ljus grått.
Ledstången upp till övervåning är original.

Ja, jag är nöjd.
Nu kika på "Så mycket bättre" och massa te.
Kram på Er❤

Lyktan från Olsson och Jensen.

Gammal ledstång.

4 kommentarer:

  1. cute!!!! <3 follow for follow?

    xx nora
    www.uploading-my-mind.blogspot.fi

    SvaraRadera
  2. Åhh så snyggt! Om jag hade haft en trappa så skulle jag måla den i någon ljus kulör. Fint att ledstången är gamma och mörk. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Tack snälla. Ja jag är nöjd.
    Kram

    SvaraRadera