Sidor

onsdag 5 november 2014

Lovely..

...brallor från fina butiken 
I'm in love.
Kräsen när det gäller byxor. 
Och Älskar häng-byxor. 
Hur snyggt är inte det?

Denna ljuvliga butik har så mycket snyggt. Kika in på fina hemsidan.
Dessa godingar från Vintage Byfe'.
Fina butiken ligger i Jönköping. 
Missa inte. Ett måste.❤

Samarbete med http://deiadetaljer.se/ ❤
Skarfs och keps från Louis Wuitton, boots från Koah.
Kappa från Zara. 
Bälte från Dolce & Gabbana.
Regn, huvudvärk..men måste ta mig ut... sovit till? Gissa? 12.00. Då varit vaken oroligt inatt. Öron gnisslar och jag har haft migrän. Bettskena in. Ett måste.

Sen ett måste in i fina nya butiken i stan. 
Mr & Me Home and fashion.
Super snygga lampor har jag fått upp från dom. 
Märke PR prhome.se.
Super läckra big size med spiral lampa.
Kommer bli kanon i mitt egna "lilla" rum på 25 kvm där jag inreder.
Ni måste besöka super duper butiken.
Så glad att annorlunda snygg butik hamnat i stan. 
Märken som Sixty Days bl.a. Inredning och kläder.
Bild suddig från "mitt rum" som fixas.
Stor vit matta, klädstänger och stora tavlor och maffig stor spegel.,. bl.a.
Sen finns massor godis grejar i butiken.
Mer bilder kommer imorgon.
Nu mörkt ute och "Bonde söker fru".
Puss ses.


I fina butiken.
Kram ses. Ses imorgon....DÅ ska ni få se nåt riktigt snyggt nytt till vår säng...❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar