Sidor

onsdag 1 oktober 2014

Göteborg...

...denna underbara sen sommar dag. 
Jag och min man har varit i Gbg några dagar. 
Medans han arbetat har jag njutit av lugnet på hotellet och bara varit som jag så mycket behöver. Skönt.
Kopplat av. 
God mat och dryck.
Sippat på bubbel och kikat på folk,
Åhhh vad jag gillar det.
Kan sitta i timmar och bara kika på alla människor.
Se alla karaktärer, klädslar, hur de rör sig.
Tokigt !?

Vi har bott på ett nytt hotell vid grönsaks torget. Centralt. Perfekt. 
Hotell Flora.
Kan varmt rekommenderas. Lugnt läge. Centralt. Med super frukost.
Mysigt litet design hotell.
Kommer definitivt bo där igen. 
Gillar de mindre hotellen. 
Oftast så bryr de sig om gästerna mer än de stora hotellen. 
Litet gemytligt. 
Tuff design och stora fönster. 
Och nåt som jag älskar...badkar.
Visst, har fint stort jaccuzi hemma. 
Men för avkoppling skull en "bomb" i badet och massa olja och badrockar så är helheten perfekt.

Jag har som sagt strosat i stan med mina sköna Mechelengriboots stövlar. 
www.mechelengriboots.com.
säljer dessa godingar. Knähöga mocka mjuka i massa färger.

Ny väska från mannen i höstlig orange färg. Läcker av snälla "husbanden".

Han kom dessutom hem med kläder  kepsar mänga fina smycken och annat fint från bl.a. Victoria Secret. Smink och annat. 
Gillar gillar.
Väskan blev jag så glad för. 
Guld kedja och frän höst färg.
Kunde inte valt den bättre själv.. hihi❤

Soliga dagar i Gbg.

Mysiga Hotell Flora.

Koftan från Tiger i höst grönt hänger med. Men nu fick den hänga kvar på hotellet. Sååå varmt och gottigt ute.

Nya smycken ring från mannen köpt i LA och armband från tuffa butiken http://elsaleonie.se/

Väska från USA.
Han vet precis vad jag vill ha.
Ni ska få se resten av smycken och annat fint jag fått vid nästa inlägg.
Stora runda ringen från USA.
Helt i min stil.
Och här står han i min gulliga snälla man som tänker på lilla mig när han reser jorden runt. Gillar ju paket. 
Vem gör inte det???
Nu...äntligen hoppa in i sin egna säng med favorit lakan från lyxiga sköna http://www.zebra-collection.se/
Tre kuddar var. Var sin big 50x90 och desss klassiskt rutorna från Zebra.

1 kommentar:

  1. Jag är svag för Göteborg. Hotell Flora är en favorit. Så trevligt att bo där! Ha det gott!

    SvaraRadera