Sidor

onsdag 29 oktober 2014

Godmorgon..

...i höstrusket.
Så här på höst och vinter blir iallafall mina fötter, händer...ansikte väldigt torra. Mängder med fukt behövs.
Lite hjälp på traven behövs för att få kroppen len.
Jag låter Er ta del i erbjudandet från

Få underbart mjuka fötter på ett skönt behagligt sätt.
Uppge koden "levabo30" och få 30 % rabatt på just fotmasken nu.
(Du betalar alltså enbart 174,30:- istället för 249:-)

Jag har testat och kan lova mina fötter  är som....på en bebis. Lena, mjuka.
Instruktionerna är mycket mycket enkla.
Så här gjorde jag.

Först fotbad i ca 10-15 minuter.
Ta på fotmaskerna, lätt som en plätt.
Låt gärna fötterna vara blöta.
En tejp som medföljer håller "sockorna" på plats.
Sen njut och vänta i cirka 2 timmar.
Ladda med en stor balja te eller kaffe under tiden. 
Jag satt framför tvn och hade mitt lilla spa. Perfekt.
Ta av masken, "sockorna" och tvätta skölj noga.
Torka och försök kör fotbad några dagar i följd.
Efter bara en behandling märkte jag enorm förändring. Mjuka sköna.
Efter några dagar om du har mycket förhårdningar och är narig kommer du se skillnaden som dag och natt.

Så Passa på använd rabattkoden levabo30 så dras 30 procent av och jag kan lova Du blir inte missnöjd.❤




I samarbete med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar