Sidor

söndag 14 september 2014

Nu...

...är vinnaren dragen grattis @thereesve68 till snygga toppen från Monrow Sweden. 
Du är vinnaren. 
Maila mig snarast!! din adress och storlek.
Efter gårdagens mys kväll med fina vänner Jessica, Anne och Pia har jag tagit det lite lugnt idag.
Promenad, vilat efter jobbig migrän som hållet på i 3 dagar mer eller mindre.
Det tar på krafterna.
Annars soft kväll.
Mannen är i USA och jobbar under lång period. 
Och imorgon sker ett stort steg i familjen.
Stora sonen flyttar hemifrån, tillsammans med sin flickvän.
Jösses, minns det som igår när jag flytta hemifrån för..hundra år sen. Men känns som igår som sagt. 18 år. Japp.
Och nu är det stor pluttens tur.
Tiden går fort. Vår älskade stora son. 
Blir tomt här.

Men vi har ju lill plutten kvar.15 år
så inte så liten längre, Edvin 
Han tar över Eriks rum. Lycka!
På nedre våning med eget badrum och bastu.
Så nu har jag ett rum på 22-25 kvm att inreda.
Vad ska jag hitta på..!?!?
En stor Walk in closet?


Blivit lite hatt tokig så här på höstkanten.
Ny på hatthyllan är denna goding.
Leo mönster. Nu natti natti. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar