Sidor

måndag 22 september 2014

Höst..

...höstfin. Absolut. Man måste unna sig lite extra då och då. 
Jag lägger slantarna på fransar och fina naglar.
...och inredning. Hihi fniss... Just skor kanske också. 
Ja det finns mycket man vill ha.

Varit hos söta Ellinor på Red Carpet här i min stad Skövde. 
Avkoppling i sig. Ligga och bara lyssna på soft musik i 45-50 minuter.
Somnat varje gång när fransarna läggs på.
Ellinor är så noga och duktigt. Gör både naglar och fransar.
Alldeles i närheten där vi bor. Perfekt!

Tack gulliga Ellinor. Så nöjd!!
Kolla in instagram och salongens instagram. 
Jag visar bilder idag.

Min fina silver ring är köpt för länge sen hos en silversmed i Göteborg. Visst är den fin?

Annars en riktig höst dag. 
Regn och blåst i morse. Ville bara ligga kvar i sängen.
Somna faktiskt om efter Edvin hade gått till skolan. Snark!
Inte så konstigt kanske.. trött!
Läkaren får inte bukt på min ämnesomsättning som hoppar upp och ner. Och nu helt fel i kroppen..igen. Suck.
Vila, avkoppling men samtidigt viktigt med rätt träning och kost. Ständig huvudvärk och stel i kroppen.

Tände ljus tidigt på morgonen när regnet slog på rutorna och det riktigt knaka i vårt gamla hus.
Ingen fara. Står stadigt. 
Sten, puts. 
Har det stått i 130 år så lär det stå stadigt många många år framöver.

Ha en fin eftermiddag kväll
Love från mig ❤❤❤❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar