Sidor

söndag 3 augusti 2014

Nuuu...

...smäller det snart. Ja både åska. Svettas som en gris. 
Jisus så varmt.

Men här nu kära följare kommer på mitt Instagram smälla till ordentligt. 
Stor maffig tävling närmaste dagarna. 
Följ mig gå in och kika. Tomorrow hoppas jag att tävlingen är uppe.
Till dess. Phu! Dusch flera gånger om och glöm inte drick..vatten!! Haha

Tack kära vänner som uppvaktade mig på min...32 års dag igår. Hihi  
Man gör sig inte äldre än vad man känner sig. Eller?
Hmm.. kluvet. Ofta känner mig mig kroppsligen, fysiskt som en 88 åring!! 
Hur går det ihop?
Nä med glimten i ögat. 
Så klart man är..lite fåfängd och vill se någorlunda ut även om åren går så att säga.
Nej!!!..för att rulla fram med massa extra kilon. Ja!!...för sköna hudprodukter.. som föryngrar dessutom 10 år( haha). Det står ju så på förpackningarna...?!?!?
Sån tur finns väl inte. 
Men absolut Nix!!!
nej till Botox och fillers och annat konstigt.

Man behöver ju inte se ut som en gammal gumma bara för man är över 40?!?! Eller.
Vad har Ni för tips och idéer. Jag lyssnar.

Idag får ni bara en bild på min fina fina ananas. I love it.

Som sagt. Kolla in blogg och instagram imorgon. Stooora grejer på gång. 
Nu kör vi.

Puss❤❤



4 kommentarer:

  1. Hej!
    Brukar kika in här för jag tycker du har det så mysigt och fint. Tråkigt att du inte mår bra, tycker att dina symptom stämmer med en väns till mig som har fått diagnos EDS. Är det något läkarna funderat på med dig?
    Mvh/Pernilla

    SvaraRadera
  2. Snälla maila mig eller skriv mer vad det handlar om. Vill veta❤

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Vet inte precis alla symptom men det är en form av bindvävssjukdom som gör att man lätt får blåmärken, har en influensakänsla i kroppen och lederna kan hoppa ur led b.l.a. Det gick ett program på svt i våras som hette Arga doktorn där de tog upp den här sjukdomen. Det var vanligt att patienterna sökt vård många gånger och det tog tid att få diagnos. Kanske går det att se programmet fortfarande jag vet inte... Hoppas du kommer tillrätta med dina besvär. Mvh/Pernillla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla upp om jag hittar nåt om detta. Tack söta för all hjälp❤

      Radera