Sidor

tisdag 5 augusti 2014

Några..

..skönhetsfavoriter har vi nog alla. 
Män som kvinnor.
Mina favvisar är just nu super goda bodymist strawberry/champagne från Viktoria's Secret. Mums! Vilken doft!!
För håret Redken för mycket torrt hår. Perfekt för mitt frissiga torra hår.
Strawberry oil för kropp och hår. 
Luktar mumma. Från Body shop.
Godaste parfymen just nu Katy Perry.
Super bäst för torrt hår Maroccanoil. Underbar. Yttepytte efter hårtvätt. Kan inte leva utan för mitt långa torra hår.
Handdukar från Missoni. Snygga, gillar.
Snyggast för ben och armar Supersunic. Jag har beige färg. 
Dryg bara en liten klick. Perfekt.
Och för god luft inne eller på toa nummer  ett är Durance, "denna fruktträd i blom".

Glöm nu inte tävlingen på mitt instagram. Gå in och kika. Ni lär inte bli besvikna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar