Sidor

fredag 8 augusti 2014

Hello..

...hur har ni det?
Här är verkligen upp o ner. Sista dagarna trots allt upp. De dagar njuter jag. Lycka.
Lycka för mig. För mig går det verkligen upp och ner. Menires Borrelia..bl.a. bl.a... Uttjatade? 
Hmm vet. Men nu fixar jag sommaren, värmen.. Lite svalare.
Mina älskade barn. 
Min man. Tack för att Ni finns. Stöttar, vet. Love❤

Snart min bästa årstid...hösten. Underbart. Love höst. Riktigt höst människa. Så är det. 
Ha det gott.

Glöm Nu inte min och Konstlagrets tävling på instagram. Spana in!!!
Följ mig o de och Ni har chans att vinna presentkort på hela 1000:-?!?!
Ja det är sant. Otroliga härliga presentkort hos detta underbara företag som har så mycket snyggt. Kika in vet ja,

Love peace❤❤❤❤
Love boots Koah. Älskar boots stövlar..
Snygg oljemålning från www.konstlagret.se. Kolla mitt instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar