Sidor

fredag 4 juli 2014

En fredag..

..mys pys. Lugn och avkopplande. Varit otroligt trött idag. Sovit massor! 
Som så ofta. Jobbigt. Känner mig inte i form alls. Jobbigt. Svårt att förklara.

Men imorgon konfirmation med lillkillen Edvin. Hans dag. Lite smörgåstårta och lite festligt med de närmaste. Paket och pussar.
Allt är klart. Fixat städat. Eventuellt kan vi sitta i trädgården om vädret tillåter.

Jag blir sååå glad över snygg-snygga vasen bubbelvasen handblåst som jag vunnit från underbara Karin Dahlin företag Dbkd. Kika in på hemsidan. Vill ha fler-fler-fler av dom. 
Nån som vet var de finns? Tips? Finns på Artelleriet bla. fler? Maila mig tack. Kram

Annars en mycket lugn trööööttt kväll. Känns som jag skulle kunna sova nu. 
Tips på doftljus från Lagerhaus. Billigt luktar mumma. Mums!
Kuddar från Missoni , Mimou. 
Ljuslyktor från Louise Roe i koppar. 
Absolut mina favoriter. Brinner Varje dag.
Elefantfotografi taget av Nick Brandt. Från Fotografiska. Har ett lejon också. Så fina bilder.
Undrar ni nåt så maila gärna. 
Puss och kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar