Sidor

onsdag 18 juni 2014

Vilket..

...väder. Sol sol. Inte för att jag ligger och pressar i solen direkt. Nej. 
Men ändå. C vitaminer och kanske lite extra energi.
Har varit extremt trött på förmiddagen. Menieres sväng. Men nu något bättre. 

Nya mysbrallor på. Tack för årets mode. Inga pyjamas brallor även om de liknar sånna. Utan hitta dom på dam H&M. Sköna slappa till en lika skön slapp blus från Hunkydory idag. Skulle kunna sovas i... hihi. Klocka från Lambretta. Finns i massa fräna färger.
Har flera mysbrallor denna sommar. Hur skönt som helst. Enfärgade, randiga, prickiga, zebra... ja det finns en uppsjö.
Och till det lätta sandaler. Eller tuffa boots. Snyggt och slappt.
Undra just hur vädret blir på midsommar förresten. Vet ni?

På den gamla träbänken ändras och flyttas det ständigt. Några gamla böcker tillsammans med kvistar i små glasvasar.
Jag har dille på gamla fina böcker. Vill ha fler. Har ett gäng i bokhyllan. Men nöjer mig inte. Mer mer..
Brunt, vitt, koppar och mässing gillas nu.
Rött svart silver... Finns mycket snyggt i butikerna. Snart Formex. 
Nån som ska gå? Jag eventuellt. Vi får se. Slutet av augusti iallafall. Beror på dagsformen. Alltid svårt att veta. Förra sommaren så kass var inne i 2 timmar på mässan, sen sov på hotellet redan kl.19. 
Spydde som en gris och värsta menieres anfallet. 
Sen när jag kom hem ambulans till sjukhus där det konstaterades att jag led av svår långdragen borrelia. Alla värden var kass. Minus 10 kg. Aldrig varit så mager. Inte ens vid tonåren.
Inlagd i 2 veckor med dropp. 
Jösses snart 1 år sen. Tiden går fort. Och jag känner mig fortfarande inte botad från borrelia skrället. Hemsk sjukdom. 
Många följd sjukdomar. Ni kan ju läsa tidigare blogg inlägg hur jag mått. Skrivit massor om det.

Frågor maila gärna. Eller annat ni undrar och har ex. förslag på allt som rör borrelia och menieres. Kanske hör ihop som jag skrev om vid tidigare inlägg.
Ni Ser min mail adress på höger sida.

Ses kram så länge. 
Nu ska jag ta mig ut i solen lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar