Sidor

tisdag 17 juni 2014

Kär...

..i ett par byxor. 
Som jag har letat på nätet, överallt. Verkligen överallt...
Så finns de 300 meter bort...i min stad. Ahh vaaa?!?! Hallå??
Otroligt. 
Ejes väskaffär har öppnat stans absoluta finaste fräckaste butik med Allt !! man kan önska sig. 
Dessutom Nät butik med Allt, kläder fräna skor, Allt allt i min stil. Vill ha allt!
www.ejesvaskor.se. Ni måste kika in. Imponerad av deras utbud. Grattis Ejes.
Min stad jippi. 
Och jag som letat som en idiot efter dessa snygga byxor från Monrow 
med sned blixtlås, och tuffa detaljer. 
Oh så happy jag blev. Verkligen letat kollat på alla nät sidor. Alla.

Jag är KÄR.
Kan man älska ett par byxor. 
Jaaa, NI vet som gillar att shoppa man känner en sån lycka när man man hittar det man verkligen vill ha. Så är det. Please byxor hit och dit. Nä tröttnat. Sålt av på Tradera. 
Nu hittat nya favvisar.

Ni måste verkligen kika in i denna underbara butik. 
Allt finns..min dröm väska..,mina dröm väskor...skor..byxor. Snyggt allt...!

Så kunde inte låta bli att plocka hem dessa cola sandaler med något liten klack på två cm, perfekt jag som är "bara" 1,63 från Amust också. Blir hela 1.65 tjoho!!
I byxan har jag small, 36 och skor 37. 
Kan vara bra för Er som beställer på nätet. Smidigt. 
Perfekt med nät shop. Love it.
Byxan...Jag är så glad att jag fick tag i min storlek. Finns nog några kvar hoppas jag. Skynda. Ejes Skövde Ring kolla.

Jag har verkligen letat... haha så finns de i stan. Otroligt. Lite tur ska man ha ändå.
Och skorna sandalerna sitter perfekt på. 
Så snygga med zebra och läder. 
Ring till butiken för pris. Eller kolla nätet. 
Ejes väskor, www.ejesvaskor.se , ejeskläder.se, ejesklader.se

Kram god natt. Löve










2 kommentarer:

  1. Snygga!
    Jag tänker att det kommer nog bli en del besök där framöver ;-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom har så mycket snyggt. Nästa köp blir en väska.. och en blus..❤

      Radera