Sidor

tisdag 20 maj 2014

Vet...

..inte riktigt var hur jag ska börja.
Kan bara säga att livet är upp och ner.. utan att man är riktigt medveten om det.
Det är bara att ställa sig upp igen och få styrka inifrån och stå för vad man vill och gör. Vara stark. 

Var stark och bestämd.
Så har jag lärt mig.
Viktigt.
Denna dag har varit jobbig och jag har nu menieres och värk i hela kroppen. 
Tack för Det. Jippi. Usch.

Imorgon ska det laddas med sång och musik i kören. Längtar. Flera timmar. 
Konsert sen till helgen. Äntligen.

Och sen drar vi iväg på semester, mini men ändå. Till Monaco. Nice.
Spännande. Formel 1. Jag lovar, ska Inte glömma öronproppar. Haha.
Finns väl butiker att gå i om jag tröttnar...
Tips? 
Skönt att komma iväg nån dag. Ungarna sköter hus o hem. Med mormor, morfar farfar och farmor. Mycket folk här hemma när mannen och jag drar iväg på mycket välbehövlig liten mini semester.
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar