Sidor

onsdag 28 maj 2014

Lite...

...bilder från veckan som gått.
Sång, konsert med kören. Superkul.
Fullt ös mycket folk på Stadsteatern och massa sköna låtar från Toto och Chicago mfl. Så himla kul att sjunga. Vi är en härlig grupp och det ger mig energi och lycka att få vara med i denna härliga kör.
Jag står och koncentrerar mig på alla texter som första sopran på vänster sida längre bak. Tralla la..Hold the line...
På scen med kör medlemmar. Bandet i bak. Super duktiga...alla. Jag till vänster.
Sen snabbt iväg till Landvetter för att hoppa på flyget till Nice och Monaco.
I Monaco jag och mannen väntar på Grand Prix. Massa folk. Underbar stämning. Häftigt. Vilken folkfest.
Här kommer alla racer åkarna på flak och vinkar till alla. Vi satt precis vid depåerna. 4-5 sekunder att byta däck och fylla på bensin. Häftigt att se på riktigt. Självklart var öronpropparna på hela tiden. Ryggen var riktigt mör efteråt och under tiden. Jävulsk ont. Låg och vilade på hotellet en stund efter. Helt slut.
Sen god mat ute. Alla dessa mysiga resturanger. Kommer absolut åka tillbaka till helt underbara Nice och Monaco. En kort resa men vi hann med mycket ändå. Så skönt att komma iväg...även om jag verkligen hatar att flyga. Hatar. Så flygrädd. Men underbara flygvärdinnor. Idag lite feber och värk i kroppen. Kallt ute även om solen skiner.
Ha det fint så ses vi snart igen. Kramis 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar