Sidor

måndag 7 april 2014

Några..

...snygga arbetsrum/kontor. Inspiration från Pinterest. Håll till godo.

Har ni en bra dag? 
Fint väder här i stan. Jag så trött. Men varit ute och cyklat i det fina vädret. Bra för ryggen.. och kroppen. 
Pyntat yttepytte med några fjädrar och mina fina ägg som nu står på storarums bordet från Olby design i kalksten. Räcker bra. Långa vide i glasvas. Inga påsk kärringar här. Eller tuppar eller annat. Nix. Enkelt.
Ha det fint.
Nu ska jag vila min onda onda rygg. Göra lite övningar på golvet. Och sträcka ut ryggen. Känns något bättre då. Viktigt. Stretcha och dra. 
Ses.










Hemma på kalkstensbordet idag. Mina ägg och fjädrar..och långa vide. 

4 kommentarer:

  1. Oj vilken fin inspiration. Har länge tänkt köpa ett gammalt skrivbord med svarvade ben. Nu fick jag ännu mer lust. Fint pynt os dig också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Tack för inspirationen! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera