Sidor

söndag 17 november 2013

Galet..

..rolig kväll med brudarna i går.
Så himla kul att träffas.
Underbara söta Sofia hade fixat med spa, bubbel, massa god mat och vi hade som vanligt så roligt.
Massa skratt prat och musik dans...
Ja precis som det är när vi gänget träffas.
Maria saknades. We missed you honey.
Mina bästa vänner.
Ni gör mig så glad.
Är så tacksam över att ha mina tjejgäng.
Älskar Er så mycket. Allihop.

Så här kommer ett gäng bilder från igår. Inte de bästa bilder med bra skärpa kanske. Men men...
Och jag mådde bra. Stort plus i kanten.
Ibland händer att jag inte kan vara med då jag är sjuk i menieres.
Men igår mådde jag toppen. Underbart.
Mindre bra idag. Haha. Men sånt får man ta. Dagen efter. Man får liksom skylla sig själv. Seg dag.
Mest legat slappat framför tvn med en inredningstidning på magen.
Men vilken lycka att få festa loss efter så många månader när man mått så kass som jag gjort.

Ny vecka imorgon. Denna vecka mitt i november. Snart advent.
Ha det gott.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar